Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Με το θάρρος της γνώμης

Εκτιμήσεις και απόψεις για τον 1 χρόνο λειτουργίας της Νέας Δημοτικής αρχής
Ένας χρόνος έχει περάσει και ήρθε πιστεύουμε η ώρα να εκφράσουμε και εμείς την άποψη μας για τα όσα μέχρι σήμερα βιώνουμε σαν πολίτες αυτού του τόπου.
Ο θεσμός του Καλλικράτη για την διοίκηση των Δήμων (κατά την άποψη μας ένας γραφειοκρατικός θεσμός με μια αντιδημοκρατική,συντηρητική λειτουργία) η αυτοδιοίκηση βιώνει ένα χωρίς προοπτική παρόν και ένα ζοφερό μέλλον.
Ένας θεσμό που αλλοιώνει την πεμπτουσία της Τ.Α την άμεση δημοκρατία.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο περιμέναμε από ανθρώπους που λέγανε ότι θα αλλάξουν τον Δήμο να λειτουργούν με ευαισθησία και με ένα άλλο όραμα .
Αντίθετα βλέπουμε μια διοίκηση που έχει χαθεί στην μετάφραση... και με αρκετές άστοχες ενέργειες δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις στους πολίτες.
Είχαμε εκφράσει δημόσια -στην παρουσίαση της σύμβασης στο δημοτικό συμβούλιο παρουσία των εκπροσώπων της ΕΥΔΑΠ και μετά από αυτήν - την διαφωνία μας με την ουσιαστική παραχώρηση του δικτύου ύδρευσης στην ΕΥΔΑΠ και είχαμε ενημερώσει πως θα γίνει ένα πλιάτσικο στην δημόσια περιουσία.
Και τώρα επιβεβαιωνόμαστε αφού η ΕΥΔΑΠ προγραμματίζεται άμεσα να πουληθεί σε ιδιώτες.
Εκφράζουμε την αντίθεση μας ένα δημόσιο αγαθό όπως είναι το νερό να γίνει προϊόν κερδοσκοπίας από ιδιώτες.
Η άποψη μας είναι πως πρέπει η σύμβαση να καταγγελθεί και ο Δήμος να βρει άλλον τρόπο διαχείρισης του νερού μακρυά από κερδοσκοπικές δράσεις τρίτων.
Η λογική ότι όλα πρέπει να περάσουν σε ιδιώτες μας βρίσκει αντίθετους .
Ο Δήμος και στο άλλο μεγάλο ζήτημα, της συγκομιδής-διαχειρίσεις των απορριμάτων ξαναγύρισε στην λογική της προηγούμενης δημοτικής αρχής δηλ. την ανάθεση σε ιδιώτη.
Το πρόβλημα της χωματερής παραμένει άλυτο η ανακύκλωση ακόμα συζητιέται ...
Πιστεύουμε πως πρέπει να αρχίσουν δράσεις διαλογής στην πηγή, ανακύκλωσης πλαστικού,χαρτιού,αλουμινίου ξύλου που όχι μόνο θα μειώσουν τον όγκο των σκουπιδιών άλλα μπορεί να επιφέρουν και κέρδη στον δήμο.
Επίσης δράσεις για κομποστοποίηση θα συμβάλουν και αυτές στον παραπάνω σκοπό.
Το ακτοπλοϊκό που η δημοτική αρχή το είχε βάλει πρώτο στην ατζέντα των προγραμματικών δηλώσεων -να θυμίσουμε τα λόγια του Δήμαρχου κου Κοτρώνη "ο λαός της Ύδρας δεν επαιτεί αλλά απαιτεί να υπάρχει πλοίο στην γραμμή με φτηνό εισιτήριο" στην προεκλογική περίοδο δεν έχει δείξει τώρα το ανάλογο ενδιαφέρον και ας είναι ένα ζωτικό πρόβλημα του νησιού μας.
Μαθαίνουμε ήδη ότι η εταιρία ετοιμάζεται νέα αύξηση της τιμές του ναύλου σε μια περίοδο κρίσης και φτώχειας του λαού μας.
Ως πότε θα κερδοσκοπούν εις βάρος των πολιτών και των επισκεπτών στο νησί μας;
Το άλλο ζήτημα των αθλητικών εγκαταστάσεων (γήπεδο) παραμένει ακόμα στις καλένδες
ήμουνα νιος και γέρασα...

Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ και είναι ευκαιρία με τα τόσα προβλήματα ο Δήμαρχος να ενημέρωση τους πολίτες και οι πολίτες να εκφραστούν ελευθέρα και δημοκρατικά για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν.

Υ.Γ. Θα ήταν άδικο να μην αναφέρουμε σαν θετικό γεγονός την δημιουργία της ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ και να συγχαρούμε όλους όσους εθελοντικά συμμετέχουν σε αυτήν.
Λ.Χριστίδης - Γ. Μακρομανώλης
μέλη της Κίνησης Πολιτών Ύδρας πηγή:http://osxoliastistisydras.blogspot.com/

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Κοντά στο €1 τρισ. οι ζημιές από μια ελληνική χρεοκοπία, λέει απόρρητο έγγραφο του IIF

Κοντά στο ένα τρισ. ευρώ υπολογίζονται οι ζημιές από μια πιθανή ελληνική χρεοκοπία, σύμφωνα με απόρρητο έγγραφο του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου (IIF), το οποίο διέρρευσε. Στο έγγραφο, το IIF, προειδοποιεί για σοβαρές και εξαιρετικά έντονες επιπτώσεις μίας πιθανής ανεξέλεγκτης ελληνικής χρεοκοπίας στην παγκόσμια οικονομία. «Οι ζημιές είναι δύσκολο να υπολογιστούν με οποιοδήποτε βαθμός ακρίβειας, αλλά δύσκολα δεν θα ξεπερνούσαν το ένα τρισ. ευρώ», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο έγγραφο, το οποίο δημοσιεύεται από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.

Παράλληλα, υποστηρίζεται ότι μια ελληνική χρεοκοπία θα οδηγούσε πιθανότατα στην ανάγκη εξωτερικής στήριξης προς την Ιταλία και την Ισπανία για την ανάσχεση του κινδύνου διάχυσης. Οι επιπτώσεις θα ήταν σημαντικές και για την Ιρλανδία και την Πορτογαλία, που θα χρειάζονταν ένα «τείχος» σχεδόν 380 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, αναφέρει το κείμενο.
Στο έγγραφο του IIF, αναφέρεται επίσης ότι η ζημιά από μια ελληνική χρεοκοπία θα ήταν μεγάλη και για την ΕΚΤ καθώς η έκθεση της Κεντρικής Τράπεζας ξεπερνά το 200% της κεφαλαιακής της βάσης ενώ θα εγείρονταν και υψηλότερες ανάγκες ανακεφαλαιοποίησης του ιδιωτικού τραπεζικού τομέα.
Το έγγραφο φέρει ημερομηνία 18ης Φεβρουαρίου και διαβάθμιση «εμπιστευτικό». Το Ινστιτούτο έχει εμφανιστεί αισιόδοξο πως η συμμετοχή στη διαδικασία θα είναι αρκετά υψηλή. πηγή: http://www.eklogika.gr/news/8344


"Έφυγε"........ ο Δήμαρχος

Ο Δήμαρχος και Γιατρός της Τήλου Τάσος Αλιφέρης, έχασε σήμερα τη μεγάλη μάχη που με γενναιότητα έδωσε. Η Τήλος και χιλιάδες φίλοι της σ’ όλη την Ελλάδα θρηνούν τον ακαταπόνητο μαχητή, που άλλαξε ριζικά το πρόσωπο του νησιού κι έφερε την ευημερία και την πρόοδο, χωρίς να λογαριάζει κόπους και προσωπικές θυσίες. Τον εμπνευσμένο γιατρό που τιμούσε όσο κανείς τον όρκο του Ιπποκράτη και βρισκόταν δίπλα στον ασθενή, οποιαδήποτε ώρα της μέρας και της νύχτας, σώζοντας με την αφοσίωση και το ταλέντο του δεκάδες ανθρώπινες ζωές, κατοίκων και παραθεριστών.

Ο Αναστάσιος Σπύρου Αλιφέρης, όπως υπέγραφε πάντα, γεννήθηκε το 1951 στο Λάχι Λακωνίας. Σπούδασε Ιατρική στην Σιένννα της Ιταλίας και διορίστηκε αγροτικός γιατρός στην Τήλο το 1983. Παρέμεινε στο νησί και εξελέγη για πρώτη φορά Δήμαρχος το 1995. Από τότε εκλεγόταν συνεχώς με μεγάλη πλειοψηφία. Πιστός στις δημοκρατικές ιδέες, αγωνιζόταν μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ, για μια Ελλάδα κοινωνικής δικαιοσύνης. Ηταν πρωτοπόρος στον αγώνα για την ανάπτυξη των μικρών νησιών, Πρόεδρος του συμβουλίου νησιωτικών δήμων και κοινοτήτων Ελλάδας και μέλος του ΔΣ του Ευρωπαϊκού δικτύου μικρών νησιών. Οραματιστής και ρηξικέλευθος,συγκρούστηκε με κατεστημένα συμφέροντα και αντιλήψεις, με μόνο γνώμονα το καλό του νησιού του και πέτυχε ανάπτυξη με οικολογικό χαρακτήρα, που συγκέντρωνε πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον. Διεκδίκησε και πέτυχε την απόκτηση πλοίου της Τήλου, που έδωσε φτερά στο νησί, την απαγόρευση του κυνηγιού, αποτόλμησε με θάρρος και στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τον πρώτο γάμο ομοφύλων. Μέχρι σήμερα εξακολουθούσε να ζει στα δυο δωμάτια του Δημοτικού Ιατρείου, μη έχοντας δημιουργήσει καμία προσωπική περιουσία. πηγή:http://webcache.googleusercontent.com

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Αμερικανικές εταιρείες ενδιαφέρθηκαν για αεροσκάφος που έφτιαξε Έλληνας αστυνομικός στη Φλώρινα

Αμερικανικές εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για εμπορική αξιοποίηση αεροπλάνου που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στη Φλώρινα, όχι από κάποιον αεροναυπηγό, αλλά από έναν... αστυνομικό ο οποίος ήθελε να ασχοληθεί με την κατασκευή αεροπλάνων, με μέσα «οικονομικά» και «εναλλακτικά»...

Ο αστυνομικός Γιώργος Ηλιόπουλος, ο οποίος είναι και πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας, αποφάσισε να ασχοληθεί με την κατασκευή αεροπλάνων, σε μια μια περίοδο που όπως λέει ο ίδιος «τα λεφτά δεν περίσσευαν». Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά, κάποιος του έδωσε την ιδέα να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.

Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασε ήταν ξύλινο και μάλιστα... ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησε για την κατασκευή του προέρχονταν από τα παλιά του έπιπλα, το κάθισμα που τοποθέτησε στη θέση του οδηγού ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου.

Όπως ο ίδιος έχει πει, για να καταφέρει να ολοκληρώσει την κατασκευή του Λυγκιστή, όπως είναι το όνομα του εν λόγω αεροπλάνου, χρειάστηκε να ξεπεράσει και το φόβο του και τον εαυτό του, καθώς το εγχείρημά του κινδύνευε να χαρακτηριστεί ως μία φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο. Πάντως, μόλις ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του αεροπλάνου και θεωρώντας ότι έχει εκπληρώσει το όνειρό του, δήλωνε πώς δεν θα επιχειρούσε κάτι ανάλογο στο μέλλον, ακόμη και αν του έδιναν 1εκ. ευρώ. Το μικρόβιο όμως του είχε μπει και κάτι μέσα του του έλεγε να συνεχίσει. Και το έκανε κατασκευάζοντας ένα δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει ο ίδιος ήταν τόσο μεγάλη που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή. Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων», όπως το ονόμασε, έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες. Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος που μοιάζει με μαχητικό και μάλιστα για αυτό το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά mail από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά.πηγή:www.schizas.com/