Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Νέο Δ.Σ. στον ΕΟΤ-Πρόεδρος ο Χρήστος Πάλλης


Με απόφαση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη διορίστηκε νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Σύμφωνα με την απόφαση, η σύνθεση του νέου Δ.Σ. έχει ως εξής:

Πρόεδρος, Πάλλης Χρήστος, διδάκτωρ οικονομικών επιστημών.
Αντιπρόεδρος, Καπαρουνάκης Χριστόφορος, δικηγόρος.

Επίσης, ως μέλη του Δ.Σ. του Ε.Ο.Τ. τοποθετούνται οι:
Καμπουράκης Αντώνιος, επιχειρηματίας, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, Παπαδριανού Ανδριανή, δικηγόρος,
Τάσιος Γρηγόριος, επιχειρηματίας πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, Τριανταφυλλίδης Μιχάλης, δικηγόρος, σύμβουλος ανάπτυξης, Φιορεντίνος Ανδρέας, Αντιπρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, γενικός γραμματέας Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Γάτος Χρήστος Δικηγόρος.

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ

 «Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρού στο Δημαρχείο Ύδρας και συνάντηση του με τον Δήμαρχο Άγγελο Λ. Κοτρώνη»
Σήμερα, νωρίς το πρωί, ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιάννης Σγουρός, συνοδευμένος από τον Υδραίο γιατρό και φίλο κ. Θεόδωρο Μουστακαρία, λίγο πριν αναχωρήσει για την Αθήνα, επισκέφτηκε το ιστορικό Δημαρχείο και είχε σύντομη αλλά εποικοδομητική συνάντηση με τον Δήμαρχο Ύδρας κ. Άγγελο Λ. Κοτρώνη. Μετά την καθιερωμένη ανταλλαγή ευχών για την νέα χρονιά και την συζήτηση  για την πορεία ανάπτυξης της περιφέρειά μας, ο Δήμαρχος έθεσε στον κ. Περιφερειάρχη την σπουδαιότητα εξεύρεσης οριστικής λύσης του σοβαρού προβλήματος διαχείρισης των απορριμάτων για νησί μας, όπου ο κ. Σγουρός, κατανοώντας πλήρως το μεγάλο αυτό θέμα, υποσχέθηκε στον Δήμαρχο, ότι μέσα στο 2013 το πρόβλημα θα έχει βρει την λύση του, με την πιλοτική εφαρμογή της διαχείριση των απορριμάτων «επί τόπου» και φυσικά με τη χρηματοδότηση της ίδιας της Περιφέρειας. Επίσης ο Δήμαρχος συζήτησε με τον Περιφερειάρχη για την δημιουργία σύγχρονου κολυμβητηρίου στην Ύδρα όπου ο κ. Σγουρός, θερμός υποστηρικτής του αθλητισμού, υποσχέθηκε ότι και αυτό το έργο θα πάρει τον δρόμο της υλοποίησης μέσα στο 2013 κι αυτό με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής.
Στο περιθώριο της συνάντησης ο κ. Κοτρώνης μεταξύ άλλων τόνισε : «Για άλλη μια φορά ο Περιφερειάρχης μας, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά, απέδειξε έμπρακτα την αγάπη του στο νησί μας. Η επίλυση του σοβαρού προβλήματος των απορριμάτων και η δημιουργία σύγχρονου κολυμβητηρίου, είναι δύο σημαντικά έργα για εμάς, τα οποία μέσα στο 2013 θα έχουν πάρει τον δρόμο της υλοποίησής τους και θα προστεθούν στα τόσα άλλα που ανέφερα στην πρωτοχρονιάτικη ομιλία μου.  Οι προσπάθειες συνεχίζονται. Τίποτα δεν μας χαρίζεται, προσπαθούμε, διεκδικούμε και θα καταφέρουμε πολλά, σε πείσμα των δύσκολων συγκυριών που βρίσκεται η χώρα μας» 
Από το Γραφείο Τύπου

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

«Ιδιωτικοποίηση λιμένων χωρίς εξασφάλιση του δημοσίου»

Η Ένωση Λιμενεργατών και ο Σύνδεσμος Εποπτών-Αρχιεργατών ΟΛΠ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Μετά από την ανακοίνωση του σχεδίου νόμου από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για μια σειρά σοβαρών θεμάτων, έχουμε να σημειώσουμε τα εξής, ειδικά στο Κεφάλαιο Θ που αφορά το Λιμενικό Σύστημα:

• Διαπιστώνουμε ότι έχει μοναδικό στόχο την ιδιωτικοποίηση - παραχώρηση των λιμανιών και των εγκαταστάσεων χωρίς να εξασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον, στα πλαίσια του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας
• Ανατρέπει, καταργεί και απορρυθμίζει τις υφιστάμενες εργασιακές σχέσεις και παρεμβαίνει αρνητικά για τους εργαζόμενους ενώ απουσιάζει εντελώς η έννοια της συλλογικής εκπροσώπησης τόσο για τους λιμενεργάτες και τους εργαζόμενους στα λιμάνια όσο και για τους ναυτεργάτες
• Η ΡΑΛ δεν είναι αυτόνομη - ανεξάρτητη, εφόσον υπάγεται απευθείας στον Υπουργό Ν.Α., ενώ δεν ρυθμίζει εργασιακές σχέσεις και δεν διαφαίνεται από τη σύσταση της η προστασία του δημοσίου συμφέροντος των λιμανιών
• Η ΕΣΑΛ αποτελεί επίσης όργανο του Υπουργού Ν.Α. χωρίς ουσιαστικές αναπτυξιακές αρμοδιότητες
• Ο Υπουργός Ν.Α. συγκεντρώνει όλες εκείνες τις εξουσίες για τη διευκόλυνση των ιδιωτικοποιήσεων και την εξυπηρέτηση ιδιωτικών μονοπωλιακών πρακτικών
• Οι αλλαγές που αναφέρονται στα μικρότερα λιμάνια δημιουργούν προϋποθέσεις εγκατάστασης ιδιωτικών μονοπωλίων με αρνητικές επιπτώσεις στις τοπικές κοινωνίες

Ζητάμε την απόσυρση του νομοσχεδίου και την έναρξη ουσιαστικού και πραγματικού διαλόγου, στον οποίο δηλώνουμε ότι θέλουμε να συμμετέχουμε, με γνώμονα τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, των θέσεων των εργαζομένων και των εργασιακών σχέσεων».