Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Θεσμοθετούνται ιδιωτικές σχολές για ναυτική εκπαίδευση

Ανοίγει ο δρόμος για την ίδρυση ιδιωτικών σχολών ναυτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αφού μέσα στο επόμενο δεκαήμερο ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης αναμένεται να προχωρήσει στην υπογραφή δύο υπουργικών αποφάσεων και στην έκδοση ενός Προεδρικού Διατάγματος, προκειμένου να ενεργοποιήσει το ν. 3450 του 2006 για τις σχολές Ναυτικής Επαγγελματικής Κατάστασης και Επιμόρφωσης (ΝΕΚΕ).

Ο υπουργός στοχεύει ταυτόχρονα σε «δύο ταμπλό», από τη μία να προσελκύσει πλοία στην ελληνική σημαία μέσω του e νηολογίου, και της μείωσης της γραφειοκρατίας και από την άλλη να ανοίξει το επάγγελμα του αξιωματικού του Εμπορικού Ναυτικού σε περισσότερους νέους, στην προσπάθεια που γίνεται για την καταπολέμηση της ανεργίας στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στους νέους ανθρώπους, που σήμερα ξεπερνά το 50%.

Γραφείο σταδιοδρομίας

Σημειώνεται ότι, παράλληλα, προωθείται η σύσταση Γραφείου Σταδιοδρομίας το οποίο θα κατευθύνει τη ναυτολόγηση των δοκίμων στα πλοία των ναυτιλιακών εταιρειών, ενώ για την εξασφάλιση της επάρκειας πλοίων για τα δύο υποχρεωτικά εκπαιδευτικά ταξίδια, που περιλαμβάνονται στην εκπαίδευση συμφωνήθηκε από κοινού (υπουργείο, εφοπλιστές και ναυτικοί) η θεσμοθέτηση υποχρέωσης σε όλα τα διαχειριζόμενα από την Ελλάδα πλοία, ανεξαρτήτως σημαίας, για τη ναυτολόγηση ενός τουλάχιστον σπουδαστή ανά πλοίο.

ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση http://www.naftemporiki.gr/finance/story/610120 &
http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&page=1&catid=6&contentid=19967

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Κρουαζιέρα για 3.000 γυμνιστές

Πριν μερικά χρόνια η αμερικανική τηλεοπτική σειρά «The love boat» είχε αποκτήσει φανατικούς τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο. Τώρα ένα νέο πλοίο που θα μπορούσε να ονομαστεί εύκολα «The Nude Boat» αρχίζει να κερδίζει τους δικούς του θαυμαστές. Χωρίς να φορούν τίποτα, κυκλοφορούν ελεύθερα στο υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο και απολαμβάνουν τον ήλιο και τις πισίνες που διαθέτει. Ο λόγος για 3.000 επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου «Carnival Freedom» που το περασμένο Σάββατο αποχώρησαν από το Φορτ Λόντερντεϊλ για τις εννιαήμερες ολόγυμνες διακοπές τους. Οι λάτρεις του γυμνισμού επικοινώνησαν προ καιρού με το ταξιδιωτικό πρακτορείο Bare Necessities Tour & Travel και έκλεισαν τις πολυπόθητες διακοπές τους κατά τη διάρκεια των οποίων θα ταξιδέψουν στην Καραϊβική απαλλαγμένοι από τα ρούχα τους, τα οποία θα φορέσουν μόνο στο καθιερωμένο δείπνο με τον καπετάνιο. Οι διοργανωτές τονίζουν πως δεν πρόκειται για «κλαμπ ανταλλαγής συντρόφων στη μέση της θάλασσας. Είμαστε ένα κανονικό πρακτορείο που οργανώνει διακοπές». Μάλιστα υπενθυμίζουν ότι οποιαδήποτε δημόσια σεξουαλική δραστηριότητα απαγορεύεται κατά τη διάρκεια του «The Big Nude Boat 2013». Οι ταξιδιώτες που είναι στην πλειονότητά τους Αμερικανοί ηλικίας από 30 έως 50 χρόνων, υποστηρίζουν ότι με αυτό τον τρόπο μπορούν να ταξιδέψουν με κόσμο που έχει τις ίδιες συνήθειες. Όσο για το κόστος αυτής της ιδιαίτερης κρουαζιέρας, κατά την οποία μόνο το προσωπικό θα είναι ντυμένο, ξεκινά από 600 ευρώ περίπου το άτομο, ενώ η επόμενη γυμνή εξόρμηση υπολογίζεται πως θα είναι στην Ανταρκτική. Άραγε το κρύο θα αποθαρρύνει τους γυμνιστές; ΠΗΓΗ: protothema.gr & http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&contentid=19966
Καλό σας ταξίδι ! (Είναι πολύ κοντινή η ημέρα που θα καταπλεύσει στην μαγευτική Υδρα)!!!! 

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Τα λιμάνια και η θεωρία των «δύο γαϊδάρων άχυρα»


Φάκελος Λιμάνια: Ανοίξτε κανά φως να οργανωθούμε παιδιά. Αυτό θα μπορούσε να είναι το νόημα των όσων βιώνουμε τον τελευταίο καιρό. Η Ελλάδα αναζητάει εναγωνίως χρήματα να βάλει στα ταμεία της και οι αποκρατικοποιήσεις καρκινοβατούν. Ο κόσμος ακούει τους μεν να διαλαλούν και να καταγγέλλουν ότι ξεπουλιέται η περιουσία του δημοσίου και από την άλλη βλέπουν εκείνους που θέλουν αν προχωρήσουν οι αποκρατικοποιήσεις να μην μπορούν να χωρίσουν δύο γαϊδάρων άχυρα.Θα μου πείτε δεν έχει περάσει πολύ καιρός από τότε που η τότε αντιπολίτευση με επικεφαλής τον Γιώργο Παπανδρέου κατέβαινε στον Πειραιά και συμπαρατασσόταν με τους εργαζόμενους ενάντια στους Κινέζους . Και μόλις ήρθε στην κυβέρνηση ο ΓΑΠ οι «κακοί» Κινέζοι έγιναν «καλοί» και η ζωή συνεχίζεται. Θα μου πείτε εδώ σηκώθηκαν και έφυγαν οι Καταριανοί απογοητευμένοι με την υπόθεση του Ελληνικού και σε λίγο πήγε η κυβέρνηση να τους παρουσιάσει τα ασημικά της Ελλάδας για να επενδύσουν.Να επανέλθουμε στα λιμάνια. Τη μία παραχωρούν τις υπηρεσίες στους ιδιώτες και την άλλη διαβάζουμε ότι ιδιωτικοποιούνται λιμάνια. Τη μία μέρα διαβάζουμε πανηγυρικούς της κυβέρνησης η οποία αποθεώνει την Cosco που έκλεισε συμφωνία με την Hp και θα ανοίξουν θέσεις εργασίας και θα αναπτυχθεί το εμπόριο και από την άλλη δεν θέλουν τους Κινέζους στον Πειραιά γιατί θα γίνει μονοπώλιο. Όχι ότι οι ξένοι καβαλάρηδες -κατά το καομπόυδες- είναι καλύτεροι. Η Τρόϊκα η οποία πίεζε την ελληνική κυβέρνηση να πουλήσει άμεσα τα μετοχικά πακέτα των ΟΛΠ και ΟΛΘ όταν συνειδητοποίησε ότι από τα δύο αυτά λιμάνια διακινείται σχεδόν όλο το εμπορικό φορτίο της Ελλάδας τότε άλλαξε γνώμη και ζήτησε να μην πουληθούν οι μετοχές αλλά να γίνει παραχώρηση υπηρεσιών. Πληροφορίες που κυκλοφορούν στα γραφεία της Ακτής Μιαούλη κάνουν λόγο για άρνηση των Ευρωπαίων να επιτρέψουν τη δημιουργία μονοπωλιακών καταστάσεων όπως για παράδειγμα κυριαρχία των Κινέζων στον Πειραιά.Είναι αυτό που λέει ο θυμόσοφος λαός «να εύχεσαι να μην σου στείλει ο Θεός όσα μπορείς να αντέξεις…». πηγή:http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&contentid=19903



Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΠΝΟ: Αδιάλλακτος ο υπουργός στο αίτημα για απόσυρση του πολυνομοσχεδίου

Μετά την απόφαση για συνέχιση των κινητοποιήσεων των ναυτεργατών η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά τη σημερινή συνεδρίασή της διαπίστωσε ότι η απεργιακή κινητοποίηση της Ομοσπονδίας, που συνεχίζεται για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα, σημειώνει πλήρη επιτυχία, όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο, με τους ναυτεργάτες να αγωνίζονται με υψηλό αίσθημα ευθύνης και συμμετοχής για το παρόν και το μέλλον της επαγγελματικής επιβίωσής τους ιδιαίτερα απέναντι στο Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, που ξεκληρίζει τον κλάδο των ναυτεργατών και όλο το πλέγμα των νομικών κανόνων ιδιωτικού και δημοσίου δικαίου, που τον συγκροτούν. Ακόμη, η Διοίκηση επεσήμανε την συνεχιζόμενη αδιαλλαξία του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου στο μείζον αίτημα των ναυτεργατών για την απόσυρση του παραπάνω Πολυνομοσχεδίου. Τέλος, απεφασίσθη η σύμπτυξη κοινού μετώπου με εργαζόμενους άλλων κλάδων, οι οποίοι έχουν ήδη ταχθεί στο πλευρό των ναυτεργατών, όπως, τους εργαζόμενους στη ναυτιλία και στον τουρισμό, την Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών, την Ένωση Μονίμων Υπαλλήλων ΟΛΠ, τους Πλοηγούς, τους εργαζόμενους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και άλλους, τους οποίους καλεί η ΠΝΟ σε κοινή σύσκεψη. Ύστερα από τα παραπάνω, η Διοίκηση της ΠΝΟ απεφάσισε με μυστική ψηφοφορία την συνέχιση της απεργίας με 48ωρη Πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων από την Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 06.00 και με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσής της. Υπενθυμίζεται ότι πέραν της απόσυρσης του παραπάνω Πολυνομοσχεδίου, τα αιτήματα του διεκδικητικού πλαισίου της απεργίας της Ομοσπονδίας περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για όλες τις κατηγορίες πλοίων και την εφαρμογή τους, με άμεση εξόφληση δεδουλευμένων αποδοχών και αναδρομικών πολλών μηνών στα πληρώματα των επιβατηγών πλοίων, ιδιαίτερα εκείνων της Ακτοπλοΐας, την αποκατάσταση των αδικιών που έγιναν στις συντάξεις των απομάχων, κυρίων και επικουρικών, την αποκατάσταση της άδικης φορολόγησης των Ελλήνων ναυτεργατών και άλλα. Η Ομοσπονδία ζητάει για μια ακόμη φορά την κατανόηση των φίλων επιβατών για την ταλαιπωρία που υφίστανται, για την οποία, όμως, οι μόνοι που δεν ευθύνονται είναι οι Έλληνες ναυτεργάτες».πηγή: marinews.gr